reklama

Ako o našej lyžiarskej asociácii vedia už aj v Amerike..

Keď som sa dnes ráno v New Yorku zobudila, vzhľadom na môj 6 hodinový časový posun Veronika a Petra už boli po prvom kole slalomu v Záhrebe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Priebežné výsledky boli super, časy výborné, umiestnenia sľubné, a tak som sa tešila na priamy prenos druhého kola, ktoré už vysielala aj americká televízia. Americkí komentátori samozrejme najviac riešili vypadnutie Mikaely Shiffrinovej, ukazovali prehľad jej úspechov, prvých miest, najlepších jázd. Všetko pochopiteľné, je to predsa Američanka a ja pozerám americkú televíziu.

Keď však do cieľa prišli naše baby, milí americkí komentátori objektívne uznali ich kvality, chválili a ospevovali. Že v takom a takom veku a pod takým a takým tlakom a z takej malej krajiny. Nadchýnal ich aj pohľad na celú bedňu, že keby sme sa vrátili v čase, tak by vlastne celý stupeň víťazov ovládla jedna jediná krajina.. Nuž teplo mi bolo pri srdiečku, našim lyžiarkam to veľmi prajem a pyšná som bola na ne veru. V tom však pán komentátor povedal niečo, čo som netušila, že vedia už aj za oceánom, niečo, čo zanechalo akúsi zvláštnu pachuť. Povedal, že je obdivuhodné, že tieto dve lyžiarky dosiahli úspech aj BEZ podpory národnej lyžiarskej asociácie a NAPRIEK domácim komplikáciám. A počas dekorovania víťaziek to povedal ešte niekoľkokrát.. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Nevidím dovnútra našich lyžiarskych štruktúr, nikoho osobne nepoznám, nezaujímam sa o podrobnosti. Celú situáciu poznám len z médií a článkov. Som len obyčajný fanúšik slovenského športu a obetavosti našich športovcov. A mrzí ma, keď sa musím cítiť tak akosi trápne, zahanbene.. keď sa musím prosto hanbiť, že u nás doma veci nefungujú.

Veronika, Petra, dnes ste boli úžasné! Ďakujeme za krásne výsledky! Držte sa a bojujte – a slovami amerických komentátorov - „aj napriek domácim komplikáciám“.

Petra Ftorková - Atkin

Petra Ftorková - Atkin

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žila som 4 roky v Rumunsku, 3 roky v Poľsku, 1 rok v Anglicku, dva v New Yorku a momentálne na Floride.. ale doma som v Žiline.. tak aj o tom.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu